鴻鵠之誌

Wednesday, October 11, 2006

自由人未能自遊行?

我已两年沒有踏足東瀛,正計劃11月到京都看紅葉,到大板逛逛,可能落空了,因為航空公司的奇怪政策!
一直以來,我是興之所至,時間又許可,就買package到外地逛幾天,與伴同遊固然高興,單人匹馬亦有其樂趣。我從來不覺得一個人去旅行是件孤苦事,美加澳、日本、印度,來去自如。一個人在途上給我更多時間更大空間去探索當地的文化,只要事前做足準備功夫,完全沒有問題。
當然一個人去旅行也要付出一定的代價,就是付出額外的金錢,例如:single package比一般的package貴10%或以上,有些甚至貴50%。以往只要付出單人房價錢,就可自由行!可能近兩年經濟好一點,航空公司為了賺取更大的利潤,將一班單身客拼之門外或他們要付出更多的費用。現在國X的所有套餐價錢包括單人房價目只適用於至少兩位成人同行,行程必須相同,日X及成日都空"好"一點,但晚機去早機返。
在商言商,賺錢為尚,無可厚非!只是,用賺到那麼盡,拜托不要惺惺作態地說企業良知了!自由人總有其他方法,不成行,荷包慳了!

7 Comments:

  • 一個去?

    By Blogger 梁巔巔, at 4:32 PM  

  • "單人匹馬亦有其樂趣。"

    一個人去旅行, 個 feel 真係好正!

    o個種寂寞得 o黎但又逍遙好自在 o既流浪感覺, 真係每個細胞都 o係高潮之中.

    拎 o埋個琴同 oD吉卜賽人夾, yo yo yo~ 真係, 頂~~~~~~~

    By Blogger 梁巔巔, at 4:33 PM  

  • 我都想去睇紅葉!

    一個人去旅行, 唔需要你就我我就你, 可以隨心所欲! 不過食飯選擇就會有限制...

    By Anonymous Anonymous, at 1:11 AM  

  • Din Din:服哂你,你的思緒真的文艺浪漫到飛起....
    J:我對食的兴趣不大,......選擇還是多得很,一個飯團,一杯咖啡,麵包、也很yummy,還可以飲不同的酒,紅酒、米酒、啤酒,想起就開心...........

    By Blogger Kineyi, at 9:39 AM  

  • 不如一齊去﹐但係你有你去嘆酒﹐我有我去 shoot shoot shoot﹐晚上返酒店 zzz﹐ 第二日又各有各玩? ha ha ha ha...

    By Anonymous Anonymous, at 10:12 AM  

  • canadian honey
    are u serious? go go go....hahahahahahahhahaha
    港燦honey

    By Blogger Kineyi, at 10:55 AM  

  • 看紅葉,這處楓葉國就多機會了.我放一幅相上 blog 給您看,是上星期日映的.

    By Blogger Haricot 微豆, at 12:02 PM  

Post a Comment

<< Home